Instructies

Voorafgaand aan de eerste behandeling wordt een gratis en vrijblijvend intakegesprek gepland. Tijdens dit intakegesprek leggen wij uw persoonsgegevens vast. Daarnaast bespreken wij uw klachten en ontvangt u informatie over de behandelmogelijkheden en tarieven. Samen met u zullen wij kijken of u in aanmerking komt voor een behandeling en welke methode het meest geschikt is.

Wat dient u mee te nemen bij het intakegesprek?

  • Een overzicht van uw medicijnen en/of producten;
  • De verwijsbrief van uw huisarts of specialist;
  • Een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs);
  • Het pasje van uw zorgverzekering.

 

Het maken van een afspraak kan telefonisch of via het online afsprakensysteem.

Voor het wijzigen van uw afspraak kunt u ons telefonisch of per e-mail bereiken of u kunt het contactformulier op de website invullen. Indien u ons telefonisch niet kunt bereiken kunt u de voicemail in spreken en wordt u altijd binnen 1 werkdag terug gebeld.

U dient uw afspraak tenminste 24 uur van tevoren te wijzigen. Indien u niet tijdig annuleert of niet aanwezig bent, zal de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.