Uw eerste bezoek aan de huidtherapeut

Voorafgaand aan de eerste behandeling van de huidtherapeut wordt een gratis en vrijblijvend intakegesprek gepland. Tijdens dit intakegesprek leggen wij uw persoonsgegevens vast. Daarnaast bespreken wij uw klachten en ontvangt u informatie over de behandelmogelijkheden en tarieven. Samen met u zullen wij kijken of u in aanmerking komt voor een behandeling en welke methode het meest geschikt is.

Wat dient u mee te nemen bij het intakegesprek?

  • Een overzicht van uw medicijnen en/of producten;
  • De verwijsbrief van uw huisarts of specialist indien u deze heeft gekregen;
  • Een geldig legitimatiebewijs (paspoort, identiteitskaart of rijbewijs).

Het maken van een afspraak kan telefonisch of via het online afsprakensysteem.

Voor het wijzigen van uw afspraak kunt u ons telefonisch of per e-mail bereiken of u kunt het contactformulier op de website invullen. Indien u ons telefonisch niet kunt bereiken kunt u de voicemail in spreken en wordt u altijd binnen 1 werkdag terug gebeld.

U dient uw afspraak tenminste 24 uur van tevoren te wijzigen. Indien u niet tijdig annuleert of niet aanwezig bent, zal de gereserveerde tijd in rekening worden gebracht.